Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nieuwe leden zijn welkom

  • Modelspoorclub Zutphen

    De Modelspoorclub Zutphen,

    Wij bezitten sinds een aantal weken over een eigen clubruimte in Zutphen. Hier vinden onze wekelijkse bijeenkomsten plaats, waar wij aandacht besteden aan:

    Het bouwen van een modelspoorbaan / nabouwen van de werkelijkheid in schaal 1:87

    Het bouwen van huizen / landschapbouw

    Het rijden met modelspoortreinen op de clubbanen

    Het organiseren van cursussen op het gebied van hoe bestuur ik een trein per computer

    Verzorgen van diverse thema-avonden

    Naast deze onderwerpen zijn er nog diverse zaken waar wij aandacht aanbesteden die te maken hebben met modelspoorwegen en het grootbedrijf.

    Let op: Op 16 oktober 2010 houden wij de opening van onz clubgebouw alsmede een presentatie van ons als vereniging en een verkoopbeurs van modelspoortreinen. 16 oktober 10-17 uur.

    Indien uw intertesse is gewekt in deze vereniging bent u van harte welkom op de donderdagavond vanaf 19.00 uur:

    Fanny Blankers Koenweg 6, 7203 AA ZUTPHEN

    Info: Secretaris, T. Damen

    Tel: 06-44324111

    msczutphen@kpnplanet.nl

  • Lenie de Pater

    L.S.,

    Ik geef mij niet op als lid maar ben op zoek naar een soortgelijke vereniging in de buurt van Zwijndrecht. Ik bemiddel voor en hobbyist met een beperking waarvoor ik medestanders zoek om samen te kunnen genieten van modelspoorbouw.

    Kunt u mij verder helpen voor het goede spoor in deze/

    hartelijk dank en groet van Lenie de Pater

    Consulent Mantelzorg

    MEE Drechtsteden

    Dordrecht