Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

politie winterswijk tip erdachten drugshandel

  • brugman

    nadat er in winterswijk een anonieme tip over drugshandel was binnen gekomen over henk rensink rydend in de politie honden brigarde auto in winterswijk is de wijk agent henk klein winkel na zijn vriend henk rensink gegaan en heeft deze getip dat er een anonieme tip over zijn drugs handel was binnen gekomen en zo houd politie winterswijk zijn eigen vrienden uit de bajes en dit is niet de eerste keer dat er info door lekt na de politie honden brigarde is dit vrientjes poilitiek of is dit nu gewoon een corrupte agent???????

  • Walberto

    brugman Schreef:

    ——————————————————-

    > nadat er in winterswijk een anonieme tip over

    > drugshandel was binnen gekomen over henk rensink

    > rydend in de politie honden brigarde auto in

    > winterswijk is de wijk agent henk klein winkel na

    > zijn vriend henk rensink gegaan en heeft deze

    > getip dat er een anonieme tip over zijn drugs

    > handel was binnen gekomen en zo houd politie

    > winterswijk zijn eigen vrienden uit de bajes en

    > dit is niet de eerste keer dat er info door lekt

    > na de politie honden brigarde is dit vrientjes

    > poilitiek of is dit nu gewoon een corrupte

    > agent???????

    hallo dhr./mevr. brugman

    op wat voor feiten heeft u dit gebaseerd?

    ik kan opmerken uit uw schrijven dat u enigszins frustraties heeft jegens de politie Winterswijk.

    dit is een erg slechte manier om het te uiten.

    een agent heeft echt geen eigen drugshandel lopen en collega's zouden elkaar hierin net kunnen beschermen aangezien alles wordt gecontroleerd en doorgegeven.

    met blijven suggereren naar deze dingen schiet niemand wat op.

    ik hoop dan ook van harte dat niemand dit of soortgelijk bericht ooit serieus neemt.

    groeten,

    Dr. Walberto

  • Henry

    Nee, het is inderdaad een corrupte agent, en niet alleen die agent. Dit weet ik omdat Henk Rensink familie van mij is.

  • brugman

    WALBERTO: deze henk rensink heeft voor mijn de drugs vervoerd en af geleverd .en mijn en anderen persoonlijk verteld dat de wijk agent hem had getipt daarnaast heb ik deze oplichter en drugs gebruiker persoonlijk verraden by meld misdaad anoniem dus ik had die tip gegeven en hy heeft alles weer by mijn in huis kunnen vertelen daarom weet ik dat hy is getipt

  • brugman

    rensink heeft voor mijn de drugs vervoerd en werd getipt door kleijnwinkel zijn grote vriend