Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Leesclub

  • Ella wullink

    Wie vindt het leuk om eens in de maand of anderzijds met een nog op te richten groep literatuur te lezen.

    In welke vorm we het gaan gieten is bespreekbaar, reakties welkom!

  • Mark den Duijf

    Hallo Ella,

    Ben wel geinteresseerd , gaat het om een internet leesclub of een leesclub waarbij de leden samen komen?

    Mvg.,

    Mark

  • Willem Jansen

    Hallo,

    Als ik mag,

    Boeken zijn duur. Ik bied daarom mijn boek gratis aan, in de hoop natuurlijk dat het gelezen wordt.

    Het gaat om Triest! een verhalenbundel die in het voorjaar van 2005 uitkwam. Het moet zijn weg nog vinden. Ik hoop dat er lezers in Drachten zijn die het waarderen.

    U kunt een verhaal uit Triest! onder ogen krijgen via:

    http://www.gigaboek.nl/content/triest/Seinstoring1.pdf

    Als u meer wilt dan kunt u mij of direct mailen of later terugkeren naar de site van Gigaboek, het is de bedoeling dat alle verhalen via pfd verspreid worden.

    Met vriendelijke groeten,

    Willem Jansen

    (ik hoop dat de leesclub er komt)

  • locker

    Proeve voor uw leesclub.

    Blijven meedeinen met de voorgeprogrammeerde succesnummers? Waardeer dan eens een unicum. Een roman hoeft immers niet meer te zijn verschenen om met plezier te kunnen worden gelezen. Meer boekenliefhebbers kiezen inmiddels voor fictie op hun pc. Aangestoken door de site boekenopener.punt.nl van schrijver Locker (ps.), die nieuw werk (romans en gedichten) rechtstreeks naar belangstellenden e-mailt. Een experimenteel gegeven. Verre van actueel en trendy. Een optie voor sommige lenige geesten. Verwende gewoontedieren een gruwel. ‘Wie dit leest is gek’, meent dan ook een gevestigde recensent. Liever een te kek kaftje eromheen als praalstuk voor de boekenplank? Fijnproevers weten beter.

  • revers locker

    Week 12 : Oudjes en sukkels die het digitaal of virtueel niet kunnen bijbenen moeten helaas uit milieu- en efficiency-overwegingen handelstechnisch worden afgeschreven.

    Persoonlijk | 03 Oktober 2010 | 12:09:16

    Welkom op deze als ironisch te beschouwen dwarse pagina van de scribent

    revers locker.

    Wo. : Nee, het is beslist niet zo dat alleen bij politici het hollebollenboossyndroom een steekje onder water heeft losgemaakt. En ja, bij velen hunner zit het tussen de oren, dat taaie mengsel van vet en zaagsel.

    Di. : Jammer dan, maar de wereld zal er niet echt beter op worden.

    Ma. : Er is al een vereenvoudigde hoelahoepversie voor de vroege ochtenduren op het achterbalkon.

    Zo. : De PvdA zal om te beginnen eerst voor een passende naam en wezenlijk onderscheidende inhoudelijke doelstellingen moeten kiezen.

    Za. : Politieke driedeling is rekenkundig gezien onverantwoord.

    Vr. : Hollandse polderglorie is beneden alle n.a.peil permanent ondergedompeld in bodemprocedures.

    Do. : De verdieping in het topsegment is met ervaringsdeskundigheid vergegradueerd.

    De gunst van verheven orgasme

    verleent zich aan schoon pleonasme

    het staat nog niet vast

    of zoiets wel past

    zeg datingbureau toe verras me.

    Indien bekvechter joeperdepoep zich ertegenaan gaat bemoeien

    wordt het wat heet loeien,

    vermoeien,

    verknoeien

    en rijkelijk bloed vloeien

    in plaats van lekker stoeien,

    boeien en

    bloeien.

    Samenstreven

    duurt heel even.

    Bent u die voor hogere literatuur versleten gelikte sex- en doodslaglectuur via opgesmukt papier als voer voor boekenballenjongens en meidenleeskluppies ook zo spuugzat?

    Want wie geeft er nu nog om onze cultuur voorzover de broek opgehouden door wat Rijk en bedrijfslevende rijkelui ervoor geven.

    De fictie van revers locker is bewust onverkoopbaar en heeft dan ook geen winstoogmerk.Vijf romanmanuscripten , zoals in de rechterkolom samengevat, en drie uiteenlopende gedichtenbundels van zijn hand zijn gratis beschikbaar. Rechtstreeks van de publicist te ontvangen op je pc als een beveiligde e-mail in de vorm van een worddocument. Te bestellen bij locker's adres boekenopener@live.nl.

    Na het succes van de als feuilleton gepresenteerde e-mailroman “Over Die Schreef” wordt revers locker's e-manuscript “Alias Luchtkasteel” vanaf 12 februari 2012 in wekelijkse afleverigen op zijn site http://boekenopener.bekijknu.nl gepubliceerd. Gemiste vervolgen worden op bestelling bij boekenopener@live.nl gratis gemaild.

    Sinds 1 oktober 2010 is op de site http://boekenopener.webklik.nl een medio november 2011 herziene evaluatie van het functioneren van locker's schrijfprogramma te vinden.Tot aanvullende ergernis of glimlach is een verzameling “WANLIJNERS” die revers locker sinds begin 2009 dagelijks en wekelijks via internet lanceert opvraagbaar. Hezelfde geldt voor een serie apocrieve werkwoorden.

    Zie voor een verrassende proeve van het werk van gast-collega L.W. van Poortland M.A. tijdelijke afleveringen op de site http://locker.bekijknu.nl.