Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Internaat in Lochem

  • moni

    hellow k ben moni k had ooit is een vriendje in internaat Ampsen in Lochem wie kan mij vertellen of dit internaat een website heeft, k zou graag willen zien waar hij gezeten heeft? alvast bedankt

  • hans heijne

    hallo moni.

    ik zocht ook naar adres van internaat ampsen te lochem , maar kan het ook nergens vinden , ik heb zelf ook op internaat

    ampsen te lochem gezeten , en had er vrienden (medebewoners) , die ik helaas uit het oog ben verloren en ook een aantal

    groepsleiders ben ik uit het oog verloren , wat je kunt doen is een oproep plaatsen op marktplaats , met de naam van je

    vriendje destijds, die op internaat ampsen zat , weet niet welk jaar dat was, dat jij een vriendje had daar op het internaat , ik

    heb op internaat ampsen gewoond van 1977 tot 1980 , ik ben van plan ook een oproep te plaatsen op marktplaats, voor de

    vrienden c.q. medebewoners van internaat ampsen , die ik daar toen had.

    groetjes

    hans heijne>>>>>>>>>>>franeker

  • hans.heijne@live.nl

    hallo moni.

    ik bedoel dus dat ik ook op zoek ben naar website van internet ampsen te lochem,,het adres waar het internaat staat of

    stondt weet ik nog wel uit mijn hoofd,,maar ik zoek dus ook naar de WEBSITE van internaat ampsen. hoop dat een van de

    bezoekers de webite van internaat ampsen weten.

    groetjes

    hans heijne út frentsjer (franeker) friesland

  • pik

    Volgens mij ga je ook niets vinden want er zitten al jaren asielzoeker in .

  • pik

    Ik bedoel dus azielzoekers niet 1 maar meerdere Snappiefoe ?

  • Jan Spin

    hallo mensen,

    Ik heb ook op Ampsen gezeten en heb daar een mooie tijd gehad

    zou ook graag wat meer willen weten of er foto`s zijn

  • rob bek

    Ik ben ook al jaren op zoek naar jongens met wie in daar heb gezeten van 1975 tot 1978. ik weet dat er eer bijeen komst is gewest is 82' waar ik ook aanwezig was,

    en denk dat er geen web side van is.

  • henk slagt

    hallo ik heb als jong jochie eerst op internaat hollandse rading gezeten en toen over gebracht naar lochem en dan had je als je het terrein op kwam links alle kantoren en dan aan de rechterkant een kleermaker en gelijk een snoep winkel en dan een brommer reperatie leer winkel en daar naast een hout school en me paveljoen was de laatste aan je linker hand maar ik ben de naam vergeten en dan als je een stukje verder liep dan had je daar de gym school en weer verder de keuken en daar kregen we ons eten op een karretje en daar naast hadden we een groot theater en ik heb meegedaan en in de jurry zat de enige echte albert mol wel een hele goede tijd gehad want als ik op het internaat zat werd ik gelukkig niet geslagen prima tijd geweest

  • richard

    ik heb er ook gezeten in 1985 ik zat in de batsen

  • richard

    rob bek Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben ook al jaren op zoek naar jongens met wie

    > in daar heb gezeten van 1975 tot 1978. ik weet dat

    > er eer bijeen komst is gewest is 82' waar ik ook

    > aanwezig was,

    > en denk dat er geen web side van is.

    daar weden meestal de discos gehouden en de houtwerkplaats bij de pavioes waar meneer prins de taken uitdeelde